Använd det du har...

Jag följer en blogg som heter Mitt lilla hus och där
fanns det en novemberutmaning som jag gillade...
Nämligen "Använd det du har".
Man ska ta något man redan har hemma och sedan tillverka något nytt av det.
Anledningen att jag nappade på det hela var att jag gick och kikade
i en inredningsbutik och störde mig på att allt kostade så j-la mycket...
Tänkte att jag lika gärna kunde göra mycket själv " nästan gratis"...
Väl hemma började jag rota i lådorna...

TA DAA:



Ståltråd, pärlor av olika slag och lite tid i soffan.
Fotot gör inte det hela rättvist...

Tror jag sparat ungefär en hundralapp... HEHE!



Kommentarer
Postat av: fru mju

vilken nostalgikick! jag hade örhängen av såna paljettlöv i början av åttiotalet :)

2008-11-10 @ 23:29:39
URL: http://frumju.blogspot.com/
Postat av: Niina

Kan du inte komma hem till mig och pyssla lite oxå??

2008-11-11 @ 15:31:42
Postat av: Chatarina

Fru Mju: Hehe... när du säger det så.. tror även jag hade nåt liknande ;)

2008-11-11 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0