Magen v.30

Jag tycker det är intressant hur magen kan kännas större
på kvällen i jämförelse med på  morgonen.





( Snälla tomten! Jag önskar mig en digital systemkamera! )

Nåt annat som blir större under dagen är fötterna.
Mätte dem igår morse direkt när jag vaknade och sedan igen efter 20 min...
... omkretsen hade ökat med 2 cm!!!

Ska springa (vagga) in till apoteket och inhandla nya stödstrumpor för 200kr... jippi!
Precis det jag vill lägga pengar på ; (

Jag försöker hålla hårt i kronorna eftersom vi inte har så det räcker alla månader.
Idag kostade jag dock på mig en kofta (hela 149kr)... för att fira mitt tentaresultat : D
Det gick mycket bättre än jag trodde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0