Tisdagstema : FLYTT

Om jag hade haft kameran framme när det varit ljust ute
hade jag kunnat tagit kort på den tomma kaninburen,
vår lilla Hannes har nämligen flyttat... :(
Två lyckliga små tjejer är nu hans nya mattar så
det är nog inte synd om nån annan än mig...

Vårt FLYTTbara stall får istället ta plats i dagens tema...

image178

Visst är det fiiint... ; D

image179

Nåja... det kommer bli fint när det är färdigt...
Jag vet inte om det är på väg upp eller på väg ner när dessa bilder tagits.
Bilderna är från vårt förra hem... vi hann aldrig göra det klart där...
Idag är taket på  plats men det är mycket kvar innan det blir funktionellt...
... det sjönk på prioriteringslistan när vi flyttade,
här har vi ju redan ett fungerande stall.
Någon gång ska det bli klart iaf, då rött med vita knutar,
fyra stora boxar, stallgång, fönster och allt annat som hör till ett stall...

Jag ska ta en bild när det blir klart :)
( vi får se om det hinner bli klart innan nisse får gråa hårstrån )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0