Ombytta roller...

... kommer det att bli här på Gärdet...
Mammaledighet byts ut mot pappaledighet.
... Waldemar och pappa ska leka i snön och mysa en tid framöver...

image207

Här testar Waldemar sina nya vinterkängor...
det var en rolig utmaning att gå i djupsnö,
som tur är så kan man ju åka pulka när man vill komma fram lite snabbare...

Det kommer kanske lugna sig med inlägg en liten tid framöver...
det märks hur mycket man hinner med när man ska jobba
och förbereda FÖDELSEDAGSKALAS!!!
Waldemar fyller ju snart hela ETT ÅR!!!
Känns helknepigt, det har gått så fort... helt klart det bästa året i hela mitt liv!


Jag har uppdaterat Gärdets projekt.


Kommentarer
Postat av: Niina

Hoppas du trivs på jobbet och inte har för mycket Walle längtan. Själv börjar ångesten komma snart är det april och dags för mig att åtevända till jobbet jag med. URSCH tror jag??

2008-02-04 @ 22:12:01
URL: http://roadrunner.blogg.se
Postat av: chatarina

En dag är avklarad...
den var tråkig men kändes helt ok ändå... :)

2008-02-05 @ 10:48:21
URL: http://gardet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0