Tenta panik!!!

Den närmar sig med STORA kliv!!!
Det är bara en sak som gäller... att PLUGGA...
Det är inte alltid så lätt alla gånger har jag upptäckt.
Jag har alldeles för mycket som snurrar i huvudet,
men jag gör mitt bästa så det får gå som det går.
Här kommer lite bilder som avslöjar att köket fortfarande är blått...
Halva är faktiskt vitt men sedan har det blivit ett litet avbrott för studier.

   

Vi har hunnit med en sväng på Torsby marten, så vi har fyllt på förrådet med kockostoppar!
Får tacka mamma som även handlade en liten sulky till W.

Nu ska jag sätta mig och reda ut vad som är skillnaden mellan
hybridity och intertextuality inom gengreforskning...
Salstentan är på torsdag så håll tummarna för mig!



Kommentarer
Postat av: Niina

Snyggt Walle!! du vet hur coccosbollar ska ätas du.

2008-09-23 @ 11:26:09
URL: http://roadrunner.blogg.se/
Postat av: jess

men förrutom tentanerver... visst är det roligt att läsa på universitetet?????!!!!! Jag tycker studenttilvaron är helt underbar!

2008-09-23 @ 21:40:59
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0