Magen v.34

Det är lite konstigt för innan magen var så stor hade jag alla möjliga krämpor...
jag fick sammandragningar jätteofta, hade känning av foglossning och värsta ryggontet mm
Men nu... när magen blivit stor så mår ryggen toppen,
sammandragningarna har lugnat sig och foglossningen är bara ett minne blott...
Istället får jag ont i mina fötter, blir sliten i ryggen och anfådd så fort jag går uppför trappan.
Magen är allmänt ivägen när jag ska göra saker så allt blir extra besvärligt...
De krämpor jag hade i början har liksom bytts ut till andra.

Nu mår jag överlag bra fast jag har koncentrationssvårigheter...
Det är en vecka kvar till nästa salstenta... jag måste skärpa till mig!!!
Klarar jag den så kan jag ta det lugnt resten av graviditeten
för jag kommer inte hinna med någon mer tenta, jippi! He he!



Ska bli skönt att få mysa och pyssla med alla julförberedelser
utan att behöva tänka för mycket på kurslitteratur och tentor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0