Jag är trööööött...

... så trött att jag hamnat efter lite i allt....
Jag har massa kurslitteratur att läsa ikapp.
Jag känner att dammråttorna ökar sitt territorium.
Fönstrena kommer nog inte bli rena innan frosten blir permanent.
Förberedelserna inför advent kan snart inte bli kallade förberedelser längre,
de kommer förmodligen bli panikgöra i efterhand.
Det kommer komma en bäbis snart...
vart ska den sova? Vad ska den ha på sig?
Vad ska jag ha på mig på BB?
Vem ska ta hand om djuren?
Skulle behöva baka lite... fylla frysen.
Jag vill blogga lite... men är så trött.
Jag vill sy... men är så trött.
Jag vill läsa en spännande bok jag lånat... men är så trött.
Bädda rent i sängarna, få undan all tvätt, städa  bilen och göra fint på verandan...
.. jag är så trött.
Jag har vilat. Jag har sovit nästan hela helgen.
Men jag är fortfarande så himla trött.
Imorgon är det måndag igen... mer kurslitteratur att plöja igenom.
ZZZ...
Hoppas att detta är en fas i graviditeten som passerar så småningom.
Vill bli pigg igen!
Nu ska jag vila lite till!


Kommentarer
Postat av: Niina

2008-11-17 @ 08:40:27
Postat av: Niina

Hoppas du känner dig piggare idag, skit i damtussarna det gör jag nu. De är som några (läsa många) extra familjemedlemar. Ha det bra KRAM!!!

2008-11-17 @ 08:42:16
URL: http://roadrunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0