Allt annat..

... än vad jag hade tänkt mig, har jag gjort i helgen...
Waldemars stol har fått vänta och istället så har jag målat massa annat.



En byrå, konsoller och en spegel...
Ingenting är riktigt klart än såklart... hehe...
Byrån har fått all färg på sig iaf men den väntar på nya handtag.
Spegeln och konsollerna ska upp i hallen
men de får vänta på hyllplanen som oxå ska målas.
Det är inget akut projekt så det är lugna puckar som gäller ;)
Jag ska lägga ner penseln och lägga energi på
gardinbyten och annat pyssel inför advent nu istället.

Jag borde verkligen plugga lite oxå, men jag somnar så fort jag öppnar böckerna,
just den energin har jag inte för tillfället, jag vill bara boa!


Kommentarer
Postat av: jess

tack för senast. supergoda muffins.....

2008-11-25 @ 09:17:58
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0