Aaah... vad skönt!

Jag har städat!
Jag har haft energi! Det finns fortfarande lite kvar så jag bloggar lite...
Jag sitter i soffan i mitt nyskurade vardagsrum.
Det luktar liljekonvalj (ajax) och mysljusen är tända.
Tekoppen är påväg och desperata husfruar sänds på tv...
GÖTT!



Önskar min kamera klarade av att ta bilder utan blixt... 
man skulle kunna tro att vi har ljusrör i taket.



Imorgon ska jag plugga hemifrån och läsa ikapp i kurslitteraturen.
Det kommer jag förmodligen göra i min älskade fotölj
som man oxå hittar i vardagsrummet.



Är det någon som blir förvånad
över att fotpallen har fått en trasmatta som skydd?

Lägger in en liten påminnelse till mig själv:
Ta kort på magen!
Nu när jag skrivit det här så kanske jag får det gjort oxå...


Kommentarer
Postat av: Niina

2008-11-19 @ 08:35:12
Postat av: Niina

Varje gång jag ska kommentera hos dig så lägger jag in ett tomt medelande först, förlåt det är inte meingen. Jag har bara städat övervåningen än så länge. Jag har ju tyvärr en nedervåning också. Har du börjat med stolen än då?







2008-11-19 @ 08:37:33
URL: http://roadrunner.blogg.se/
Postat av: jessica

oj vad du grejjat. Jag har oxå "trasmattat" den gamla kökssoffan.....tjuvade din ide..... jag är hemma till helgen, ska typ på tippen på lördag, söndag kanske vore en bra dag?, vill ju gärna komma och hälsa på hos dig oxå!!!!!!!!!

2008-11-19 @ 10:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0