Nått gott...

... hade Banjo i skon...
Den lilla skatan var mycket ivrig och stönig,
medans Banjo bara blev mer och mer irriterad...

image204

- Suck... Sluta följa efter! Låt bli mina fötter!!!

Det var dagens underhållning....

Veckans tisdagstema var YTA...
Ni kan säkert gissa vilken yta jag speglat mig i det senaste dygnet...
Kände inte för att fota toan så jag väntar lite med ett passande inlägg.
Fattar inte att jag ska bli så JÄTTEsjuk när det handlar om magsjuka...
Nisse kanske hulkade en gång högst sen var det bra,
Waldemar trippa omkring och lekte, han verkade inte bry sig om
att allt han svalde kom upp igen, han var lika glad ändå...
Själv har jag spytt var tionde minut i ett dygn. Jag har inte orkat stå på benen förrän nu.
Man känner sig himla käck och sexig när man ligger kallsvettig på
golvet och ber sin älskade att tömma hinken...
Men nu verkar det börja gå över så jag ska försöka få ner nått i magen...

Tack älskling för din hjälp!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha jo det finns ju andra lägen då man kanske är mer till sin fördel..... vi hade vinterkräkis alla4 samtidigt förra åter, i år hoppas vi på vattenkoppor

2008-01-24 @ 08:25:59
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: jessica

förra året ska de va......

2008-01-24 @ 08:26:50
URL: http://emmelinnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0