Tekniskt krångel...

... jag har hittat och köpt min dator!!!



Jag ringde den lokala datorbutiken
och det var inga problem, de hade den i lager tom.
Så nu är jag jättenöjd och lycklig!
Det enda som skaver lite i tillvaron är
att det är ett väldans pyssel att få igång allt på datorn...
Jag har installerat i två dagar nu och har fortfarande inte
Flash Player så att jag kan kolla vädret...
Men det blir bättre och bättre...
Jag har lite bilder och annat kul som jag ska blogga om, men det får vänta tills
jag har installerat photoshop och fått ordning på Bluetooth...
Sedan har vi alla mina bokmärken... aaah... vilket pyssel...
Ni får som jag, ha lite tålamod...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0