Kökstaket är klart!!!

    

Här har ni som lovat lite före och efter bilder...

   



Jag är jättenöjd! Det blev ett mycket "lättare" tak att befinna sig under...
Det roligaste av allt är att ytterliggare ett moment är gjort i köket...
Nu kan jag börja att fantisera om energi och tid till att ta tag i skåpluckorna!
Sedan är det tapeten och panelen.... mm...
Sakta men säkert....

Stor eloge till kärleken som grejade med detta fram till halv sex på morgonen!



Jag skyndade till Ikea och fixade lite ny belysning...
...på Åhlens hittade jag en vaxduk som trollade fram en repfri bordskiva, superpraktisk!!!





Kommentarer
Postat av: jessica

vad ljust det blev!!!! det värsta med små renoveringsprojet är att de på ngt sätt sätter ljuset på de andra skavankerna så de syns nästan mer sen......vi har lagt nytt golv på tösernas rum och håller på i stortjejjens gissa om de andra golven verkar sunkiga............

2008-08-14 @ 12:56:42
URL: http://emmelinnis.blogg.se/
Postat av: chatarina

hi hi!

Fast vårt kök är inte något "litet" renoveringsprojekt egentligen.. det är bara plånboken som är det. Vi renoverar lite i taget, köper färg ena månaden och penslar andra typ...

Sedan har ju jag den där iden om att allt nytt vi gör ska se slitet och snett ut... så att det matchar resten av (skavankerna) huset ;)

2008-08-14 @ 21:49:17
Postat av: jessica

gillar verkligen iden med vaxduk på bordet! har inte E i furtan det oxå????

2008-08-15 @ 22:25:01
URL: http://emmelinnis.blogg.se/
Postat av: chatarina

japp! Det var där jag stal ide`n!

2008-08-15 @ 23:45:33
URL: http://gardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0