Fleecebyxor med revär

Favvobyxan!
Härlig fleece, bra passform med lite längre
mudd vid fötterna och liten ficka på rumpan.
Kanon att ha under överdragsbyxor eller liknande,
bra att växa i och sköna att busa i på dagis!
Jag tror tom det syns om man tittar noga på bilderna
att de är väl använda och har passerat tvättmaskinen ett antal gånger.


       

Det var dock lite svårt att fånga dem på bild eftersom de inte ville stå stilla.
Dessa sydde jag förra hösten och nu har jag köpt mer
gosig fleece inför kommande vinter.
Frågan är bara när jag ska få tid över till att sy...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ser sköna ut. Har du mönstret att låna ut?

2010-11-15 @ 17:05:02
URL: http://madebyjoe.blogspot.com
Postat av: Chatarina

hmm... frilansat lite men det finns nog ett grundmönster någonstans att låna :)

2010-11-18 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0