Tentanerver...


... fjärilar i magen och lite ångest...
Nu sitter jag på universitet och räknar ner...
3 timmar kvar tills det är dags.
Jag pluggar inte, borde kanske det men jag tror inte att det kommer att fastna nåt iaf.
Huvudet är fullt... det får inte plats med mer...
Detta kan gå hur som helst, jag vet inte om jag har pluggat på rätt saker.
Vissa saker kan jag hur bra som helst,
men det hjälps ju inte om inte just de frågorna dyker upp på tentan.
Jag har inte gjort ett prov på 7 år...
Jag är mer nervös nu än vad jag var när jag skulle ta körkort...

I övrigt är det rätt så bra!
W kissade självmant på sin potta imorse!!!

Det är sådana saker som har betydelse!!!



Min älskade familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0