Sitter och väntar...

... på veterinären...
Det är dags att säga adjö till katten Mozart (Musse)...
Tungt!
Åldern tar ut sin rätt och nu har han ont av njursten och lider av inkontinens.
Vi upptäckte det igår kväll när han gick omkring och "droppade".
Han har haft problem med detta tidigare och är någonstans
inärheten av 13 år så det har gått bra längre än vi kunnat hoppas.
Om han "bara hade läckt" så hade man kanske kunnat haft blöja på honom eller nåt
men nu har han ont och det gillar jag inte.
Inget djur ska behöva lida för att jag inte klarar av att säga hejdå när det är dags...
Men åååh vad jobbigt det är! Jag kommer att sakna honom mycket!
Social, kelig och alltid i närheten!
Han hör till rasen Exotic som är en kusin till perserkatten.
För några år sedan (när han var innekatt) vägde han närmare 8kg!
Min stora gosiga nallekatt!



Ingen ide att ta på sig mascara idag...
Hoppas mina hormoner håller sig lugna så det inte spårar ur totalt...




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nej va tråkigt, jag blev lessen så va ska inte ni va. Tänker på er kram /Yvonne

2008-10-23 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0