Adventsfint...

... på bloggen!
He he jag har bytt den övre bilden till vinter.
Synd bara att det inte är lika vitt och fint ute nu som det var när jag tog bilden...
När jag kikar runt på andra bloggar så är det bilder på det ena pysslet efter det andra...
Tyvärr får ni som läser min vänta med bilder tills imorgon.
Jag är helt utsliten av all städning och orkar inte fixa det just ikväll...

En sak som jag ska orka med ikväll är en god skinksmörgås!
En del skriker rakt ut och hävdar att det är som att svära i kyrkan
att tjuvstarta med julskinkan redan vid advent...
Jag tycker inte man ska snåla på det goda... vi kallar det adventsskinka!
Det perfekta sättet att komma i fin adventsstämmning!
MUMS!!! HA HA HA!!!


Kommentarer
Postat av: Niina

Nä nu blev jag sugen på skinksmörgås med senap på ju.

2008-12-02 @ 17:03:56
URL: http://roadrunner.blogg.se/
Postat av: Irene

Nu är det hög tid med ett nytt foto av Waldemar.

2008-12-02 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0