Semester på bloggen...

... det kommer att bli lite lugnare här på bloggen...
Det händer inte så mycket just nu, Waldemar och jag tar det lugnt.
Självklart kommer det att göras inlägg när jag känner för det...
men jag tycker inte det är så mycket spännande att blogga om för tillfället...
Jag menar... hur kul är det med gräsklippning och frön som inte grott än???

Det är lite projekt på gång som självklart kommer att synas här på bloggen framöver...
Nya trappor och räcken på verandan, luckorna och taket i köket ska målas,
fortsatt smårenovering av  stall och ladugård mm
Ni får helt enkelt ha lite tålamod ;)
Fröna gror ju så småningom...



Jag har uppdaterat Gärdets projekt med ett litet tjuvkik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0