Som vanligt...

...passar Waldemar på att hjälpa till när ingen ser...
... här har han börjat med julgransskakningen...

image181

Han började med att dra ut allt som inte fått hänga i granen i år...
...de kulor som var gjorda av glas och som mamma var lite rädd om...
*snyft*

image182

Kändes skönt att få slänga ut julgranen!
Barrigt... jag tror det var mer av granen kvar inne än ute...
Det kanske syns lite dåligt, jag ångrar att jag inte sopade ihop det i en hög,
DÅ hade ni nog fattat hur mycket barr det var...
Nu ska det städas! Är det för tidigt att hänga upp vårgardiner???
Jag känner mig färgglad och vill få in våren, men den kanske inte är här på länge...
man blir lurad av denna varma "vinter"...

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag bytte till vita lite genomskinliga gardiner för att få in ljuset men behöll mina minijulstjärnor, blev fräscht!!!!

2008-01-14 @ 08:25:44
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: chatarina

Jessica: Gött! jag har nog bestämt mig för att hänga upp vita i köket, det tråkiga är att jag måste sy upp dem först... det går fort bara man sätter sig och gör det MEN det är så j-vla jobbigt att börja!!! Det hinner nog bli vår... :)

2008-01-14 @ 10:41:38
URL: http://gardet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0