Nu tar vi det lugnt...

... fram till jul och fram till bäbisens ankomst!
Vi ska vila upp oss och bara må så gött man bara kan!



Tentan gick bra, tror jag.
Svårt att avgöra på förhand, men jag kunde svara på alla frågor iaf.
Det är upp till läraren att avgöra om jag får 5 av 7 rätt på frågorna eller 2 av 3 osv.
Det känns SÅ skönt att ha det gjort. Nu kan jag slappna av ordentligt!
Sov som en stock i natt utan minsta oro. Har för tillfället inga stora bekymmer. Gött!

Det här med mossa verkar vara detta års största adventsproblem tror jag.
Tänkte gå ut i skogen och hämta... då kom det jättemycket snö.
Ja, ja får väl köpa då... slut överallt.
Undrar om det hinner bli jul innan problemet blir löst...
vi är ju redan inne på andra ljuset om några timmar.



Svamparna ligger och väntar.

Min älskade trollhassel har blivit dekorerad som vanligt.



Med istappar och slingor som påminner om frost och is.

Kärleken har köpt alkoholfi öl till mig och vi ska snart sjunka ner i soffan
med lite nachos och annat gott. Fira att vi har det så bra ; )

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Niina

Gött att tentan gick bra. Ha det fint så ses vi KRAM

2008-12-07 @ 19:14:14
URL: http://roadrunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0