Ironiskt...

...att sitta och drömma om vigselringen och upptäcka...



... att det är dags att ta av sig förlovningsringen...
Den brukar vara för stor...



Nu börjar det... fingrar, fötter, tår...
snart är jag svullen och vätskefylld till max.
När jag var gravid med W så fick jag gå omkring i Nisses träskor (stl 47).
OM jag orkade gå på fötterna överhuvudtaget.
Tur i oturen var att det började en vecka innan W föddes... nu är det drygt fyra veckor kvar.

42 timmar är det kvar till tentan...


Kommentarer
Postat av: fru mju

åh, ja, det närmar sig för dig! va snabbt det går! bra om du kan ta det lugnt nu.

själv har jag fått lägga till en tredje ring på det som en gång var ett finger, håller på att magra bort när lillen suger all näring ur mig.

kram och njut av advent

2008-12-07 @ 23:14:28
URL: http://frumju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0