Full fart...

... vart tar tiden vägen?



Timmarna på dygnet bara flyger iväg.
På ett sätt är det skönt och på ett annat skrämmande.
Man hinner inte ha speciellt tråkigt, W är väldigt underhållande just nu.
Man hinner inte ens fånga honom på bild.
Samtidigt tickar klockan i magen, snart är vi fyra. Jag är inte förberedd...
Verkar förtränga att det ska komma en till snart.
Så länge jag inte har packat BB-väskan så lever jag i förnekelse.
Tick Tack!!!

Håll tummarna för mig!
Salstentamen imorgon mellan kl 14-19!

Fast vad är det i jämförelse med att föda?


Kommentarer
Postat av: Niina

2008-12-04 @ 20:22:51
Postat av: Niina

Lycka till med tentan, ja med födseln oxå.

2008-12-04 @ 20:23:35
Postat av: Jocke Janson

Snygg bild!

2008-12-04 @ 21:20:40
URL: http://jakt.jockejanson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0