Advent + byrå...

Så här fin blev byrån!
Passande röd lagomt till advent. 
På den har vi placerat glöggsetet som står 
förberett ifall glöggsuget skulle slå till!



Bilden är suddig... men kors i taket jag har lyckats ta en bild utan blixt!



Om man klickar på den lilla bilden kan man se hur byrån såg ut innan...

Gardinerna som hela familjen fick hjälpa till att få i ordning har också kommit upp.
Tyvärr fick jag inte till det utan blixt på detta kort
så jag måste återigen påminna om att vi INTE har lysrör i taket.



Hittade billigt linnetyg på Ikea... fyra längder = 280 kr
Kvaliteten var inte så bra... vädigt ojämt vävt.
Men det spelar ju ingen roll när det bara ska
hänga rakt upp och ner utan större slitage. 

I övrigt så har jag hängt upp stjärnor och satt upp stakar,
inget exklusivt utan precis som vilken svensson som helst.

Nu ska jag plugga. Det är salstenta (rysning) på fredag!



Kommentarer
Postat av: Niina

Snyggt! Bra jobbat med både byrå och gardiner. När kommer du hem till mig och syr då?

2008-12-03 @ 10:10:47
Postat av: fru mju

snyggt!!! :) och va duktig du är som kan delegera!

2008-12-03 @ 13:24:43
URL: http://frumju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0