Hur gör folk?

Jag kan väl inte vara den enda i världen som har en (snart) 2åring som inte vill sitta stilla?
Hur gör då folk? När de måste ta till saxen och fixa till håret?
Efter lite tårar (mina) och massa ångest (min) så ger jag nu upp. Det får duga!
Det är ojämt och hackit och ser inte klokt ut,
 men nu kanske vi slipper de värsta taltarna därbak.
Waldemar är inte fåfäng än som tur är.

     

Fast han är noga med att saker ska gå rätt till.
Han vet precis vilka regler som gäller.
Problemet är att han tror reglerna gäller alla utom just honom.
Gästernas skor ska vara i skoskåpet, katterna får inte vara på bänken...
Ni fattar ;)

Kommentarer
Postat av: Maria & vovven Isa

Min bästa kompis Julia sätter sina barn 1,5 och 3 år framför en barnfilm och så klipper hon ;-) Du kan ju alltid pröva. Lycka till!!!

2009-02-12 @ 17:20:09
URL: http://vovve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0