Nostalgi?

Furusäng med massa klistermärken...



Ett av många pågående projekt här på Gärdet.

Min kreativitet har kommit tillbaka och uttrycker sig genom en målarpensel för tillfället.
Allt ska renoveras och fixas till!
Här köper vi inget nytt inte! Ekonomiskt och ekologiskt = Återvinning!
Självklart blir det före och efterbilder... bara jag kunde bli KLAR med nåt!

Köket har tagit fart igen nu efter tentan så det återstår för tillfället bara en tredjedel.
Nackdelen med stort kök... MYCKET att måla!
Speciellt när varje pryl aka ha tre omgångar färg innan det blir bra.
Men... om jag hade haft större kök hade jag kanske kunnat målat fler åt gången...
Nu finns det inte plats för fler än två luckor i taget på målarbockarna...


Kommentarer
Postat av: fru mju

åååh, ett stort kök! den som hade det ändå! vila mellan varven också

kram

2008-09-29 @ 23:04:02
URL: http://frumju.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0