Magen...

... vecka 22-23...



Den går inte att dölja längre... lika bra att framhäva den!
Jag har kännt mig lönnfet fram tills nu...
Nu tycker jag att jag ser gravid ut istället för matglad.
Detta kort är taget på morgonen, på kvällen känner jag mig dubbelt så stor.
Bäbisen gillar att hålla till på höger sida så oftast känner jag mig helt sned ; )




Waldemar tränar på att "bära och hålla" bäbis...
Suck... stackars katter...
De är så dumsnälla och går inte ens undan när han sätter fart efter dem.


Kommentarer
Postat av: fru mju

åh va kul med en magbild! så fint!

och visst är det konstigt det där att man alltid verkar växa under dagen...

2008-09-09 @ 22:22:50
Postat av: Marie

Grattis igen! Hugo har glömt o nämna den kommande bebben för mig. Hmmm fy på dig Hugo.

2008-11-23 @ 21:46:59
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0