Storstädning!!!

Mitt sätt att sörja är ganska så tydligt!
Jag städar, städar och städar. Noga!
Jag mår lite bättre för varje städat hörn...
Eftersom jag inte vet hur länge Musse gick omkring och "läckte"
så har vår 8kgs tvättmaskin fått snurrat en hel del de senaste två dygnen.
Allt som gått har blivit tvättat tom gardinerna!
Filtar, dukar, kuddar och framför allt alla mattor.
Tur att man har ett trappräcke att hänga på...



Trasmattor = I LOVE them!
I detta läge har det varit guld värt att ha trasmattor som går att slänga i maskinen!
Vad dyrt det hade varit med kemtvätt.
Det känns så bra att ha allt nytvättat samtidigt.
I vanliga fall tvättar man ju en filt och kanske något kuddfodral
vid behov då och då, men inte allt på samma gång.
Jo, jag gör nog det två gånger om året om jag tänker efter...
Detta kommer nog få räknas som min storstädning inför jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0