Tisdagstema : TRE

Det går inte att redigera bilderna när man lägger in dem i bloggen.
Bilderna blir lite konstiga i propotionerna på nåt vis...
Jag har krånglat som bara den men nu skiter jag i det!
Detta inlägg blir inte bättre än så här tyvärr...

... på jakt efter TRE...

image193

På min köksbänk hittade jag tre glasburkar med bestick i...

image194

"I rummet vi inte lyckas döpa" hittade jag tre glasburkar med knappar...
...jag älskar knappar...
:) jag har fler än dessa, men de är inte i burkar...

image195

I taket ovanför spisen hänger det TRE (dammiga) "tre"slevar...
Sånna ställen glömmer jag när jag städar...
jag är så van skiten att jag inte lägger märke till den...

     

Sen kom jag på att vi faktiskt har TRE tvättmaskiner...
En står i ett förråd, den funkar sisådär, vi fick med den i husköpet.
Den andra hade vi med oss från vårt förra hem och den är helt kaputt...
Det är därför den står på verandan i väntan på att vi ska hinna (få lust) ta reda på den...
Den tredje är såklart vår nya SUPERBRAIGA!! Den står där den ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0