Tisdagstema : NYTT

... Busungens rum har blivit tapetserat och målat...
... då blev det ju ett NYTT rum... :)
Här kommer lite före o efter bilder...

   
(klicka för större bild)


image165       image166

image167

Rummet ska inredas lite mer allt eftersom...
...Ska ta nån tur till Ikea när budgeten tillåter...

Vår tvättmaskin gick sönder i mellandagarna så den
NYA maskinen kan väl få hänga med
på dagens tema den med...

image171

Den tar hela 8 KG tvätt!!! 
Upptäckte nu hur dålig den vi hade tidigare var...
...tvätten blev helt plötsligt både ren och mjuk...
Just nu är det lite roligt att tvätta :)
Hoppas det håller i sig hela det nya året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle också vilja ha en 8-kilos, min tar "bara" 7 kilo! Ändå har jag 75% mer barn än dej! Emma

2008-01-02 @ 18:56:59
Postat av: Susan

Va fint rummet vart!!!

2008-01-02 @ 19:24:21
URL: http://www.bravargens.com
Postat av: Anonym

Så mysigt det blev. Mio vill komma leka med Walle!!
Och Mio`s mamma vill komma umgås med Walle`s mamma ;-)

2008-01-02 @ 21:03:37
Postat av: chatarina

Emma: Hi hi... vi är en skitig familj :)
Vi garderade oss inför framtiden... förhoppningsvis så håller maskinen några år iaf...

Susan: Tackar! W gillar tapeten, han pratar med den när han ska sova...

Mios mamma: Visst vore det kul! W har en "rutschkana" (vet inte hur det stavas)som vi kan plocka fram...

2008-01-03 @ 12:02:26
Postat av: fru mju

vilken underbar tapet! varifrån???

2008-01-07 @ 18:51:58
URL: http://frumju.blogspot.com
Postat av: chatarina

fru mju: ...få se nu, om jag inte minns helt fel så är det Boråstapeter...
Jag hade så många olika alternativ att välja bland så jag har rört ihop dom. Gubben fick välja tillslut :)
Lillen är helnöjd iaf, han "pratar" med tapeten innan han somnar på kvällen...
:D

2008-01-08 @ 19:35:52
Postat av: fru mju

tack! jag ska kolla Boråstapeter på en gång!

2008-01-09 @ 13:13:22
URL: http://frumju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0