Lite barnledigt...

... har det varit i helgen (tack grannar!)...
Fredagen snattade grannarna på Nyhem lillen och jag fick städa köket och åka till Ikea :)
Lördag besökte Waldemar och Nisse kusinerna och jag ägnade hela dagen till att sy.
Idag, söndag, fick Waldemar förlja med grannen Barbro på långpromenad i det fina vädret...
Det har varit helt underbart!!!
Batterierna är laddade!!!
Har glömt kameran ute i stallet mem jag hittade
den här söta bilden när jag rotade runt bland alla hästfoton...

image198

Det är Waldemar 8 veckor gammal på Blondie...
SÖT VA!

... sen är det väl bäst att lägga till att båda hästarna har blivit ridna 2ggr under helgen...
... den "stackars hästen" fick tom följe av två snygga ston från grannstugan idag...
Han tackar för sällskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0