En suck av lättnad...

...äntligen har jag städat ur skafferiet!
Gick en promenad ner till grannarna på Nyhem i förmiddags.
Efter en stund tyckte de att jag skulle gå hem...
- Har du inte nått du behöver göra? Waldemar kan stanna här...
Blev lite paff av tanken... gå hem utan Waldemar!!!
- Passa på att göra nått, duscha, städa eller nåt,
sånt som är skönt att göra utan hjälp av lillen...

Listan i mitt huvud började rulla... Vad skulle jag göra?
Kom på att det var ett gyllende tillfälle att dra ut allt i stora skafferiet
och röja efter allt julstök därinne...
Man var ju tvungen att klättra för att komma åt durkslaget...

NU ÄR DET GJORT!
Man kan dansa därinne!Hur skönt som helst!
Kan tyvärr inte lägga ut nån bild för kameran är kvar i Waldemars skötväska,
han är fortfarande kvar hos grannarna :)
Jag tror det var första gången jag var ensam hemma på 10 månader...
Ska hämta hem honom strax för det är läggdags...

Tack kära grannar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0