Mitt "pimpade" sopskåp...

Jag följer slaviskt en bloggare som kallar sig Persilja,
för ett tag sen så började hon en tävling om vem som kunde
pimpa sitt sopskåp på bästa snyggaste sätt...
Jag har försökt motstå att delta i tävlingen men nu klarade jag det inte längre...
Här är mitt bidrag...

FÖRE:

image214

   

Det var inte så längesedan jag gjorde rent skåpet men det syns ju inte...
Väldans vad fort det slarvas... hoppas att jag orkar hålla det rent längre nu...

EFTER:

image217

Det tog inte så lång tid...
hittade en vaxduk bland mina tyger som Nisse fick klippa till
medans jag sprang omkring och letade efter nån roligare komposthink...
Jag hittade en gammal kakburk i skafferiet som fick funka
som återvinnigskärl för batterier och glödlampor...
Disktrasan med hjärtan på har Cecilia (Waldemars kusin) gjort...

image218

Vi slänger väldigt lite sopor, nästan allt sorteras och återvinns...
På insidan av ena luckan hänger lite anvisningar på vad som ska slängas vart.
Har även hängt upp en bild på två söta björnungar som en påminnelse
om vilka som drabbas om man slarvar...

Tror inte att detta är något vinnande bidrag
men det är en kul grej och visst blev det mycket mysigare!!!

De andra bidragen kan man hitta på Persiljas blogg.


Kommentarer
Postat av: Susan Varg

Det behövs inte så mycket för att sopskåpet ska se frächare ut. Har en grön,vit prickig vaxduk som jag själv har tänkt lägga in i mitt sopskåp. Läser också persiljas blogg =0)

2008-02-15 @ 11:35:32
URL: http://www.bravargens.com
Postat av: Anki

Superfint sopskåp! Och tänk bara vad mycket roligare det blir att sortera!

2008-02-15 @ 11:47:09
URL: http://kiosken.zoomin.se
Postat av: Persilja

Hej!
Vad fint!!! Heja! Har länkat hit nu! Du kan väl mejla dina bilder till mig för jag samlar dem i ett inlägg.

[email protected]

Tack för snälla ord om min blogg! blir mallig!

2008-02-15 @ 17:26:40
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se
Postat av: Dockmamman

Jättefint, roligt att se alla skåp...

2008-02-15 @ 21:35:22
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0