mmmums....

... det finns inte tid till svampplockning för mig och gubben...

 

... som tur är så har vi släkt och vänner som plockar i överflöd...
Men herregud var trist det är att rensa!!!
Försöker förvälla en gryta varje kväll...
...hoppas inte svampen blir dålig fort bara...
Någon som har tips om bästa förvaringen av orensad svamp???
Just nu är det papperskasse ute på verandan som gäller...

Hur första dagen i skolan har varit?
Helt virrig... jag har 125st klasskamrater...
...fast vi läser inte samma sak och ska ha olika kurslitteratur...
Schemat är... rörigt... vet inte riktigt vilka föreläsningar som berör mig...
Det ger sig väl med tiden...
TRÖTT är jag iaf! Jag hann med två timmar på ikea idag oxå ; )
Ska skynda mig att måla skåpluckor nu så jag kan få skruva dit mina nya handtag!
(så fort färgen torkat)


Kommentarer
Postat av: fru mju

åååh vilken lyx!

hoppas jag får tid att ta mig ut i skog och mark, det är så länge sen sist!

Lycka till med skolan.

2008-08-28 @ 07:33:13
URL: http://frumju.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0