Oj oj oj...

... springer omkring här hemma med en digital systemkamera...
Jag har fått låna den av vår jätte snälla vän Jocke,  TACK!
Jag har ångest för att den inte är min...
lite av en dröm att kunna unna mig en sån...
men det får räcka med att jag kostade på mig en
ny symaskin ( som jag fortfarande betalar på ).
Vilken tur att Jocke är så snäll!!!

Helt underbart att kunna ta NÄRBILDER,
den billiga skitkameran jag har i vanliga fall ( köpt på konsum ),
klarar i stort sett ingenting av det jag vill. Det blir vanliga enklar platta foton...


Jag har uppdaterat Gärdets projekt med hela två inlägg!
Med närbilder! ;)


Kommentarer
Postat av: Nisse

Men nu kommer vi nog snart att behöva kameran tyvärr...

2008-04-07 @ 17:33:28
URL: http://iloblog.jockejanson.com/jakt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0