Nedräkningen har börjat!

BARA fyra måndagar kvar!
Bara fyra tisdagar med för idag är jag ledig!
;D

Det känns otroligt befriande att inte veta hur framtiden ser ut...
Det enda jag vet är att jag inte kommer känna mig tvingad
att gå till jobbet för att *suck* packa upp falukorv...
Jag vet att andra jobb inte växer på träd,
men jag har ändå förhoppningar om att jag kommer att
hitta nåt mer "utmanade" arbete så småningom...
Denna vecka ska jag söka lite utbildningar.
Jag är lite velig... vet inte riktigt vad jag ska läsa...
jag vill att det ska vara så "matnyttigt" som möjligt..
Kunskap väger ju inte tugnt i rygggsäcken, men studielånet kan göra det :(


Jag har uppdaterat Gärdets projekt igen!

Kommentarer
Postat av: jessica

brått, brått är det inte 15 april som är sista ansökningsdatumet? är det en hel utbildning du ska gå eller enstaka kurser?

2008-04-02 @ 20:14:19
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: chatarina

Tar det lång tid att ansöka? Om man vet vad man vill läsa?
Det blir nog en hel utbildning... om jag komer in ;)

2008-04-02 @ 22:14:47
URL: http://gardet.blogg.se/projekt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0