Tisdagstema : KÖK

Flera av de bloggar jag brukar kika på  använder sig av Tisdagstema,
det tycker jag är jättekul!!!,
så nu hänger jag med på samma grej...
Denna gång var temat kök så det var bara att ta fram kameran och börja fota...
Vårt kök är under "pågående renovering" :) och eftersom allt är funktionellt så ligger det inte först på prioriteringslistan utan det står tämligen stilla på den fronten...
men vi har börjat lite...

image132   image133

Så här såg det ut för två år sedan när vi var spekulanter och tittade på huset.
Då bodde Bosse här med sin fjälla Rita (båda är fångade på bild).

image134

På insidan av ena köksluckan hänger det nu en bild på hur vi vill att köket ska bli...
jag vill gärna få fram "det där" lantliga som finns i bilden,
gillar inte när allt är spikrakt och perfekt...
...får inte till det spikrakt och perfekt ens när jag försöker ; ) ...

Här följer bilder på hur vi har det nu...

image135

image137

image136

Till våren kanske det blir pärlspontsluckor och målat...
... om inte nått annat kommer före på listan...

Kommentarer
Postat av: Emma

Väldans vilken fart du har fått på bloggandet!Nu är min uppdaterad i alla fall!

2007-12-12 @ 10:50:01
URL: http://lyckan.webblogg.se
Postat av: Niina

Va julmysigt ni har det!!!

2007-12-12 @ 19:52:06
URL: http://roadrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0